piątek, 17 sierpnia 2012

O mnie ;)

Nazywam się Paulina Bajowska.Urodziłam się 10 lipca 1996r.
 Pochodzę ze Złotoryi, małego miasta niedaleko Legnicy.


Mają pasją jest fotografia.Od 4 maja jestem szczęśliwą posiadaczką Nikona D3000.Aparat ma na imię Zosia.Może dla was to dziwne, ale ja każdy aparat traktuję jak moje dziecko.


Mam siostrę bliźniaczkę.
Posiadam 3 koty: Czarnusie, Felę i Fridę.
Jestem dziecinna, bo czuję się jeszcze dzieckiem ;D


Jestem osobą bardzo humorzastą i upartą.Jak się na coś uprę to muszę to zrobić lub to mieć.
Moje 2 zasady życiowe to: "Nie wierzę w obietnice, wierzę w czyny." , "Nigdy nie rezygnuj z marzeń, jeśli wymagają czasu.Czas i tak upłynie."


Mają zaletą jest to, że poprawię się uczyć na błędach, a wadą, że łatwo wybaczam, chociaż zdarzają się wyjątki.


Uwielbiam małe dzieci, koty, różowe włosy, obojczyki, Megan Fox, HSM(;D), Step up, wschody słońca, tusz do rzęs, kolor fioletowy i biały, pluszaki, żelki<3
Nienawidzę lansu, trampek na koturnie i obcasie, koloru zielonego, komarów, ludzi, którzy nie cenią innych czasu.


Gdy jest mi smutno oglądam High School Musical lub My Little Pony.
Mam mini kolekcję misi, ok.20.
W tym roku skończyłam gimnazjum, a teraz wybieram się do Liceum Ogólnokształcącego, klasa humanistyczna.


Z muzyki słucham wszystkiego poza techno i tym podobne.Szczególnie lubię rocka, hard rocka, metal, ale jak widać też podoba mi się coś odwrotnego, czyli pop, dance, itp.


Moje ulubione gatunki filmowe to musicale(HSM, Repo! The Genetic Opera, Mamma Mia), muzyczne(Step  up) i horrory(New daughter).


Mam cudownego chłopaka i przyjaciół.<33
Zdjęcia, na których jestem robię ja sama ze statywu albo moja przyjaciółka, Zuzia lub moja siostra, Karolina.


To tyle na ten jeden raz, na pewno będą jakieś notki o mnie w przyszłości.


Nudzi mi się!
Ktoś chętny na zdjęcia z okolicy Legnicy, Jawora lub Złotoryi?
pisać na emaila P.Bajowska@gmail.com

Zapraszam na mojego Facebook'a:





19 komentarzy:

  1. swietne stylizacje , swietny blog ! obserwuje :) i zapraszam do siebie mfashion88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamieniacie się czasami z siostrą np. na sprawdzianach itp? :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie da rady, mamy inne fryzury , a ja jeszcze mam bliznę na policzku :)

      Usuń
  3. Zosia robi świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz śliczne włosy! ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że z tego samego rocznika :) Ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze o to zapytać! :D jak jest mieć siostrę w swoim wieku , dogadujecie się? Bo ja mam siostrę w swoim wieku i choć dużos ię kucimy zrobiłybyśmy dla siebie wszystko :D Choć cała rodzina uważa, że jestesmy jak dzieci ponieważ cały czas sie bijemy i wyzywamy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. beautiful photo inspirations :)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    Win $300 to spend on Boticca on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. ten drugi cytat co podałaś, jest bardzo dobry...daje do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia i fajny post. ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubisz trampek na obcasie?! A twoja psiapsiola slonska o tym wie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wręcz nienawidzę, tak wie, ale każdy ubiera się jak chcę, a nie pod czyjeś upodobanie

      Usuń
  11. swietne zdjecia , swietne stylizacje ! obserwuje Mfashion

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi, I read your blog on a regular basis. Your humoristic style
    is awesome, keep up the good work!

    Feel free to visit my webpage :: Meble na zam�wienie bia�ystok

    OdpowiedzUsuń